“Nooit meer bonnetjes, 
altijd overzicht”

“Nooit meer bonnetjes,
altijd overzicht”

Administratie

Ken je dat? Ieder kwartaal moet je weer de aangifte BTW doen en ben je uren of misschien zelfs wel dagen kwijt aan het bij elkaar zoeken van de facturen en bonnetjes. Het is een chaos  en je krijgt er totaal geen energie van. Het is een noodzakelijk kwaad en hoort nou eenmaal bij het ondernemen. Liever zou jij je tijd aan je core-business willen besteden.

In dat geval kunnen wij de administratie voor je overnemen. Of het nou gaat om het inrichten van je administratie. Het inboeken van in- en verkoopfacturen of de bank. De btw aangiftes verzorgen Wij zorgen voor structuur en zorgen dat je altijd inzicht hebt in jouw financiële situatie zonder bij je accountant aan te hoeven kloppen voor een kostbaar overzicht.

 

  • In- en verkoopfacturen inboeken
  • Bank inboeken / verwerken
  • BTW aangifte voorbereiden
  • Debiteuren – en crediteurenbeheer
  • Factureren
  • Financiele rapportages

 

 

  • Administratie inrichten
  • Boekhouding automatiseren
  • Budgetten opstellen en bewaken
  • Salarisadministratie
  • Cursusadministratie
  • Vervanging bij zwangerschapsverlof

 

  • In- en verkoopfacturen inboeken
  • Bank inboeken
  • BTW aangifte voorbereiden
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer
  • Factureren
  • Financiële rapportages

 

 

  • Administratie inrichten
  • Boekhouding automatiseren
  • Budgetten opstellen en bewaken
  • Salarisadministratie
  • Cursusadministratie
  • Vervanging bij zwangerschapsverlof

 

Programma’s waar wij o.a. mee werken

Met twee kanjers die zaken voor mij regelen, hoef ik geen kwartaalaangiftes
meer op te maken!! bLij!

Naar sales & marketing

Vrijblijvend kennis maken?